فرمانده كل سپاه درگذشت سردار قدیریان را تسلیت گفت
نوشته شده توسط : hgu33

به گزراش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشكر 'محمدعلی جعفری' در پیامی درگذشت سردار قدیریان را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است:‌ خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار و جانباز حاج احمد قدیریان، خبر در گذشت سردار سرافراز سپاه اسلام و یار وفادار انقلاب، مرحوم حاج احمد قدیریان واصل و موجب تالم خاطر گردید.

جعفری ادامه داد: زهی سعادت آن مجاهد فی سبیل الله را كه با توشه بس گران ' حب اهل بیت' و دوستی صمیمیت با ولی امر مسلمین جهان، پس از سال ها تلاش بی وقفه در پاسداری از انقلاب اسلامی به دیار باقی شتافت و در جوار همرزمان شهیدش سكنی گزید.' طوبی له و حسن مآب'

وی در این پیام تصریح كرده است:‌ بی شك مبارزات ایشان در دوران طاغوت و خدمات خالصانه وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال های متمادی و در عرصه های مختلف هرگز از یاد و خاطره دوستان و همرزمانش نخواهد رفت.

سرلشكر جعفری می افزاید: اینجانب عروج آن پاسدار حریم ولایت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)، همسر محترمه، فرزندان، همرزمان و بستگان ایشان تسلیت عرض نموده، برای همگان صبر و عزت روزافزون آرزمندم.

فرمانده كل سپاه در این پیام خاطر نشان كرده است: از خداوند غفور، مسئلت دارم كه آن عزیز سفر كرده را در این ماه، با رجبیون و همرزمان شهیدش محشور فرماید.

سیام**9103** 1418





:: برچسب‌ها: هالووین , مربع , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: